poniedziałek, 7 września 2015

Słów kilka o dożynkowych artystach

Już wkrótce Dożynki. Podczas naszej corocznej imprezy będzie można nie tylko posłuchać muzyki w wykonaniu naszych zdolnych Rodaków, ale również obejrzeć po raz pierwszy wystawę fotografii oraz prac plastycznych dwóch polskich artystek. Poniżej zamieszczamy kilka słów o naszych tegorocznych dożynkowych artystach.

Aleksandra Banasiak

Sara Kubacka


Wernisaż prezentować będzie wszystkie pracę z czasów Liceum Plastycznego im. Piotra Potworowskiego w Poznaniu. Szkice martwych natur, postaci oraz projekty komputerowe wykonywane podczas zajęć w szkole tak jak i podczas wakacyjnych szkolnych plenerów.

Bruno Surowiec

 
Na imię mam Bruno. Urodziłem się w małej miejscowości na Podkarpaciu, w Jarosławiu. Tam uczęszczałem do liceum ogólnokształcącego. W okresie trwania szkoły średniej, rozwijałem swoje wielkie zamiłowanie do muzyki, śpiewu i gry na gitarze. To stało się moim oczkiem w głowie, od tamtej pory, aż do dziś, biorąc udział w różnych konkursach, przedstawieniach szkolnych i pozaszkolnych. W dzieciństwie nie miałem możliwości pójścia do szkoły muzycznej, gdyż losy potoczyły się inaczej, ale mając w sobie determinację i wewnętrzna siłę, przeżywając ciężkie chwile w domu dziecka, nie załamałem się i nie zboczyłem z raz obranego celu. Co dzień dając upust moim emocjom, stałem się gwiazda mniejszego lub większego formatu. Z miłą chęcią dla Państwa zaśpiewam.

Mateusz Szafarczyk


Pochodzę ze Śląska. Uczestniczyłem w konkursach wokalnych, programach muzycznych w tym w pierwszej edycji programu "X Factor". Muzyką wyrażam wszystkie swoje emocja bo ona ma moc czynienia dobra i sprawiania by ludzie się uśmiechają. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz